Teknikens under

Tänk vad mycket som hänt inom tekniken mm, de senaste åren!
Nuförtiden då allt & alla mest ska vara "uppkopplade" & anträffbara överallt, jämt & ständigt!
Visst är det bra.
Fast på samma gång, ett väldigt stresspåslag för många..
 
Jag är inte intresserad av allt detta.
Jag varken kan, lr vill lära mej.
Just nu känns det lilla jag kan, som om det räcker.
 
Därför passade jag på, att be Sandra om hjälp,
att föra över bilder fr mobilen till datan.
 
Dels för att jag kanske behöver lämna in mobilen för koll, den börjar bete sig knepigt åt!
Och går mobilen sönder, ja då försvinner alla kort.
Trist.
 
Men jag borde också spara alla kort i nått minne, typ.
För krasar datan, ja då förlorar jag alla bilder.
Å det skulle inte vara så skoj.
 
Min dator skulle också behöva sig en genomgång, för där börjar minnet bli fullt.
+ att den börjar bli till åren, och trasig!
 
Allt sånt här känns så himla trist.
När jag inte kan.
Även fast jag "har" saker, så förstår jag mej inte på dem!
 
Som tur är,
så accepterar jag det!
Ber om hjälp, och gör det jag kan!
 
Tack å Hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0