Tarot-kort

Ibland undrar jag, om det finns någon mening med allt!
Jag har en sida hos mej själv som jag inte vet så mycket om. (troligtvis flera).
Mer än att den finns, och att jag borde öppna upp och släppa fram den...
Fast jag vet, att de kommer när rätt tid är. (för allt de som jag är ämnad för..)
 
Iaf, så gick jag till butiken idag,
för att hälsa på en sväng och fråga lite om "tarot-kortlekar".
Det fanns en hel del intressanta, fina och spännande lekar.
 
Jag fick en enkel & kort läggning gjord,
och den var intressant.
 
När jag skulle gå, undra hon om jag ville låna med mej en lek.
Det kändes lite läskigt, fast spännande på samma gång.
Så jag "tacka" och valde ut en lek.
 
Det här är för mej helt nytt,
så det var med spänning & nyfikenhet jag blandade mina kort, och drog 3 stycken.
 
Jag har "känt in" dessa, och budskapet stämmer väl.
Det tar tid, att smälta in och det kommer få ta den tid som behövs.
 
Det ska bli spännande,
att tillbringa Nyår med dessa kort.
Väldigt spännande..
(jag vet att ni finns, jag känner mej aldrig ensam)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0