Skit lördag!

Jag trodde nästan jag skulle gå av i nacken när jag vaknade!!
Fy farao vad ont det var!!
(helt sjukt att det ska vara så här).
Å inget går att göra..
 
Å HES som bara den va jag också.
Lite ont i bröstet, och huvudvärk.
Det här är nått som jag absolut INTE vill ha.
Dels för att det är jobbigt.
Men sen så är det snart julafton, och vi ska umgås (då vill jag inte vara tussig).
Och framför allt, inte smitta Sandra som ska ut och resa.
Så snälla.... gör mej pigg & kry nu!!
 
För att skingra mina tankar,
och få lite frisk luft & göra nått,
tog jag mej en promenad efter lunch.
VARJE STEG kändes i nacken.
Ingen skön tur, men lite frisk luft blev det iaf.
 
Jag hade några julklappar att slå in.
Samma sak då, med nacken.
Nästan omöjligt att stå och försöka göra nått.
Jag gjorde så gott jag kunde.
 
Ja, den här dagen har varit skit!
Ont.
Förkyld/Hes/Huvudvärk.
"Dålig feeling"
Pepp prat med pappa (han hade ringt på ambulans igen!! Jag prata med de oxå).
Trött.
Allmänt "ur gängorna"
 
Önskar morgondagen bättre
Tack för idag.
Å Krya På Dej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0