SimSalaBim!!

Ja, tänk om jag kunde trolla!
Då skulle jag vifta med trollspöt och fixa en del.
Det skulle behövas..
 
3 dagar har nu gått på denna vecka, och inget blir gjort.
Ingen ork.
Ingen lust.
Och så himla trött.
Och fortfarande ont (stundvis) bak i nacke mm.
Och till råga på allt, så känner jag mej (lätt) förkyld nu också!!
Och huvudvärk.
 
Såklart går ju allt detta över...
Tillslut.
Fast, under tiden går tiden till spillo.
 
Jag känner ändå ett lugn i kroppen,
beror nog på att det behövs. (vilan).
Måste vara så.
Annars skulle det inte kännas så här.
 
Det här med att "släppa kontrollen" är ju jätte bra.
Annars har jag nog brakat ihop, inför julen.
Det är ju så enormt mycket som ska göras (om man nu har den inställningen/traditioner).
 
Jag har en ENORM tur, att vi ska vara hos Cilla på jul.
Och att jag har så FANTASTISKA DUKTIGA BARN.
Cilla har bakat/stökat & fixat massor redan.
Sen får vi hjälpas åt, när vi kommer dit.
Meningen är, att vi ska ha en mysig & trevlig, lugn & skön jul tillsammans.
Och UMGÅS.
 
Det ska bli så trevligt.
Längtar.
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0