SAKNAR ER

1 vecka har gått,
sedan jag fick tillbringa några dagar tillsammans med mina älskade döttrar.
Alla tre samtidigt (det händer alltför sällan nu för tiden, men så är livet).
 
Förra måndagen kom vi (jag, Sandra & Sofie) till Cilla & Rickard.
Och det var jättemysigt.
Idag har jag tänkt på det speciellt mycket.
Vi umgicks hela dagen/kvällen.
Och en speciell kväll hade vi,
då vi spelade bingolotto & åt en massa gott.
(jag känner mej extra sugen på kex & ost, för det åt vi).
(+ att jag är sugen på chips & choklad).
 
Sofie, minsta fröken, somna först. (helt utslagen).
Därefter kom John blund till Sandra.
Cilla kämpa in i de längsta.
Sen gjorde vi kväll.
En fin dag/kväll att minnas.
ÄLSKAR ER, mina fina underbara döttrar.
Saknar ER/ Tänker på ER <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0