RYCK UPP DEJ!!

Nu jäklar måste jag ta mej i kragen och rycka upp mej!!
(om jag inte visste bättre, skulle jag kunna tro, att jag va sjuk!).
 
Idag är det kaos!!
Jag har absolut INGEN ork.
Kroppen orkar knappt vara upp rätt.
Känns som om allt vore gjort av kokt spagetti!
Det finns ingen energi, till nått...
 
Visserligen har jag har tvättat, och dammsugit,
fast de var med "nöd & näppe"!
Och varit ut på en kort promenad.
 
Jag vill göra mer, orka mer,
men det vill tydligen inte min kropp/hjärna.
 
Vad är på gång!!??
 
Hatar när det är så här.
Det känns så tomt/bortkastat/olustigt/trist/knepigt & jobbigt.
 
Och det lilla jag gör,
blir bara fel.
Allt blir så klumpigt.
 
Men, det är väl bara att acceptera detta nu idag.
Och hoppas att det försvunnit tills imorgon.
För så här,
vill jag inte ha det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0