Nyttigt att bara vara...

Tänker så just idag!
Så går det lättare, att acceptera, att jag inte orkar göra så många "knop"..
 
Fast, jag har hört det tidigare.
Att det är nyttigt, och viktigt. Att bara vara stilla, utan att göra nått...
 
Inte äns lyssna på musik, lr läsa.
Utan bara sitta/ligga tyst & stilla.
 
Och det är faktiskt skönt.
 
Jag försökte i min meditation, få kontakt med mina Änglar.
Men, jag fastnade på vägen.
 
Jag har för många tankar som stör..
Jag är inte nog avslappnad.
Det är inte rätt tillfälle.
Det kommer..
 
Passade på ikväll, att ta ett härligt bad.
Det var ett tag sen.
En enkel lyx.
 
Jag tackar för denna dag.
Även om jag hade hoppats på, att få ut något annat av den.
Men den blev så här,
och det är bara att acceptera.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0