JULAFTON

Den stora dagen!
 
Å vad mysigt det var att vakna hos Cilla,
med Sandra & Sofie också.
Cilla hade dukat fram en mysig frukost, med massa gott.
Det var jätte trevligt att få äta frukost tillsammans.
 
Sen är det som vanligt,
en massa plock & stök under hela dagen.
Å vad mycket mat & gott de hade fixat, Cilla & Rickard.
 
Jag åkte och hämtade pappa mitt på dagen.
(kul att han kunde vara med, synd att han mår som han gör).
 
Vi fikade en massa goda kakor.
Fortsatte sen att fixa & plocka.
 
Till middagen kom Tommy & A-L.
Vi fick en trevlig julmiddag, med en massa god mat & bröd.
Sen de roliga, att stöka bort allt...
Fast det gick jätte bra,
å jag diskade.
 
Sen skjutsa jag hem pappa.
Han hade kämpat på bra (vi också).
 
Skönt,
nu kunde vi sitta och ta det lugnt.
Sen blev det julklapps-utdelning.
Å en massa fina julklappar.
 
Sofie & Sandra somna först,
å så kom Rickard hem.
Vi var ganska trötta & nöjda allihopa,
så vi tacka för en UNDERBAR & FIN JUL TILLSAMMANS.
Tack Cilla för en jätte fin & mysig julafton <3
Och Tack Sofie, Sandra & Rickard.
GOD JUL!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0