Filmtime

Jag tror snart att mina ögon är fyrkantiga!!
 
Idag har jag sett på "Sound of Music".
Den var bra, och den är lång.
En fin film, med fin musik, härliga landskap & bra handling.
Så då kunde jag drömma mej bort ett tag också.
(jag har sagt att jag vill till Österrike, både på sommaren & vintern,
det är så himla vackert, med all grönska, berg & dalar).
 
Skönt att bara ligga under filten och slappa.
Även om kroppen gnäller som bara den...
 
Så efter filmen tog jag en promenad,
visserligen hade det blivit mörkt, och halkan lurar överallt.
Fast, det var skönt med luft & att få röra på sej.
 
Nu fortsätter jag att göra "ingenting"!
Ikväll blir det mer film, då blir det "Medan du sov".
Lika bra att fortsätta...
 
Finns säkert mera att se också!
Trevlig "filmtime"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0