Dröm lr...

  ATT RESA!
 
Min dröm har länge varit att resa.
Redan som barn, drömde jag om olika ställen, dit jag skulle vilja åka.
 
Jag ville bli "cowboy",
rida omkring bland alla berg, härliga vyer, med en massa hästar.
Köra långtradare,
glida runt på milslånga raka fina vägar, titta in på nått "hak"/fik & äta min mat.
Alla naturfilmer jag såg,
då ville jag jobba/hjälpa alla djuren, i djungeln/savannen mm.
Men mesta av allt,
ville jag bo & uppleva all den fantastiska och underbara natur,
med sol & värme..
 
Så min högsta dröm/önskan var,
att kunna tillbringa min tid,
på ett lugnt & fridfullt ställe.
Med vita härliga stränder, palmer, bungalows, korallblått vatten,
och med alla dessa vackra färggranna djur, både på land & i vattnet.
    
   Så mycket vackert <3
 
Så frågan är,
ska jag fortsätta drömma!
Lr ska jag göra nått åt mina drömmar?
Livet är ju här & nu!!
Just nu!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0