Blöt Nederbörd

29 december, + 2 grader och snöblandat regn!!
 
Egentligen bryr jag mej inte.
För jag är helt maktlös mot vädrets makter.
Och varför lägga energi på vädret, när jag inget kan göra, lr det spelar nån roll.
 
Fast, eftersom det nu är vinter,
så kunde det väl få vara några grader kallt, och nån decimeter med snö.
Det blir ljusare & renare då.
 
Och all den is som nu täcker de flesta vägar,
borde absolut INTE få finnas.
(alla skridsko-åkare är överlyckliga, för sjöarna har tydligen toppen isar nu).
 
Undra varför vädret är som det är!!?
Och tänker man på hur det drabbar våran jord,
då är det inte så kul.
Illa, illa.
 
Nu har jag kommenterat om vädret också!
Så nu får det räcka för idag!!
Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0