Återhämtning

Ja, så är det i mitt fall idag!!
Vaknade före 06 i morse. Jag var upp och fixade kaffe.
Kröp sen tillbaka i sängen, och somnade om.
Nästa gång jag vaknade, var jag inte heller pigg.
Jag låg kvar länge, innan jag klev upp och åt frukost.
 
Å mina ben, ajaj!
Fattar inte, varför det gör så himla ont i vaderna.
Och även i ljumskarna.
Jag borde beställa tid, och kolla upp det.
 
Och frusen är jag..
Trött, ont & frusen och därtill ingen ork/lust att göra nått.
Så denna dag gör jag till en återhämtningsdag.
(och hoppas att morgondagen blir bättre).
 
 
Tog mej en prommis bort till pappa iaf.
Skulle lämna nått papper om provtagning.
Han hade en tung, sämre dag.
Kände sig "som i en glas-bubbla".
Jag pratade med hans kontaktperson.
Sen är det rond på ef. Jag för höra sen, vad som sagts.
 
Nu tänker jag fortsätta, att bara göra ingenting!!
De blir bättre sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0