Annandag jul

Julafton, juldagen & nu Annandagjul!
Denna dagen anser jag vara den sista dagen i julhelgen.
Julen är över nu..
 
Visst har man hört, att julen varar ända till påska,
men så är det inte!
 
Imorgon är en vanlig dag, och även resten av dagarna detta år.
 
Sen kommer Nyårshelgen,
och det är en annan "helg".
 
Idag har jag inte gjort annat än å tittat på Tv
och stoppat i mej massa rester efter julen.
 
Jag har varit så trött oxå, fattar inte det.
(tog julen så hårt på mej, även fast jag inte hade ansvaret!).
Måste nog vara så.
Lr så är det förkylningen & nackvärken.
För den finns kvar.
 
Funderade några ggr på, att gå ut och ta mej en promenad.
Men eftersom det är blankis så ville jag inte utsätta mej för risken att halka.
 
Ja, och Sandra & Emil tog planet mot Filippinerna idag.
Nu har de tre härliga veckor framför sig!
(Å jag önskade att jag kunde åka, då skulle jag åkt direkt. NU idag!!)
Jag vill också ha sol, värme & komma bort ett tag.
Men jag fortsätter drömma...
Så länge det finns hopp, finns en chans
 
Jaja, annandagjul är till ända!
Så även detta års jul.
Nu är det några dagar kvar av detta år.
Jag hoppas de blir bra (och att jag blir piggare snart).
Och hoppas på att nästa år kommer bli en bra början, på resten av mitt liv...
Tack För denna julhelg!
     
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0