Alla goda ting är tre

Och idag hade jag turen att få träffa en av dem.
Vilket gjorde min dag ljusare.
 
Cilla skulle in och träffa några kompisar & en bebis.
Handla & så hann hon med mej också.
 
Vi gjorde några svängar på nån affär tillsammans.
Sen åkte vi hem.
Jag fixade middag (köttfärssås & pasta),
och Cilla bakade. "Saffrans kladd-kaka",
å jag fick smaka. Mumma.
 
Så på 1 timme,
hann vi göra både mat, äta & baka, inte illa.
 
Ikväll var det årets Nobel Middag,
första gången jag sett på den.
Vilken tillställning.
Väldigt perfekt & påkostat.
 
Intressant att se,
fast, jag skulle INTE vilja sitta där, på den middagen.
(drygt 3 timmar, utan att kliva upp), vilken plåga!!
 
Tackar för denna dag.
Och känner en enorm tacksamhet & lycka,
över att ha så fantastiska flickor, alla tre.
ÄLSKAR ER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0