4:e Advent!

4:e Advent, och två dagar kvar till Julafton!
 
(att börja morgonen med att säga,
- Idag blir en bra dag!
Det är ironi det!!).
 
Dagen började ungefär som de senaste dagarna,
ont & stel, hes, ont i huvudet & bröstet.
Jag vet att det kommer gå över, så det är bara att låta det ha sin gilla gång..
 
Tog det iaf väldigt lugnt från morgonen,
ingen mening att stressa.
Jag ska ner på stan, men vet inte när affärerna öppnar, så jag väntar, så jag är säker.
Vill bara få de gjort innan 2, för då ska jag börja tvätta.
 
Nu hade jag sån tur, att jag slapp gå på stan. (tack vare Sandra/Cilla).
 
SANDRA kommer idag,
hon ska sova här. 
Å i morgon åker vi till CILLA & SOFIE <3
Det kommer bli så mysigt.
 
Har pratat ett "x" antal ggr med min far också.
T.o.m. med ambulans killen igen!
(sånt här är INTE kul!)
Så de så!!
 
Jaja, sånt è livet!
Tydligen.
 
Tvätta gick bra.
De mesta körde jag i tumlaren, så jag slapp hänga.
Nacken höll, till på slutet!
(vet inte vad som orsaka "låsningen" då, det bara kom).
J*****a nacke.
 
Idag har det varit ett "skit väder".
Ett par grader varmt, och det nästan regna ett tag, sen övergick det i blöta flingor.
Kan tro, att det blir halt & eländigt.
Huvva. Väldigt onödigt.
 
Jag har försökt packa lite inför jul,
få se hur de går.
Jag har ju inga "fin-kläder", så de får bli det som finns.
Ska försöka komma ihåg, de saker jag ska ha med mej också.
Minnet è bra, fast kort!!
 
Nu ligger Sandra på soffan och snusar.
Hon ska upp och träna imorgon, innan vi åker.
Å jag tänker ta det lugnt. Ingen träning för mej, de får bli sen!
(kan bli svårt/trångt, att komma i träningskläderna efter jul!).
Men, det tar jag då!!
 
Önskar alla, nära & kära
en riktigt god natt!
Och hoppas det är bra med alla.
Nattinatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0