Vill göra min tatuering

Den som väntar på nått gott....
 
Ja, men ibland undrar jag OM jag kommer få min "gadd" någon gång.
Vet inte HUR många år jag tänkt & väntat på att kunna göra den!
 
Jag vet precis HUR den ska se ut,
fast den bilden har jag på min näthinna & i mitt huvud.
 
Och eftersom jag INTE kan rita/teckna, så kan jag inte få fram just min bild..
Och sen känner jag (just nu), att jag inte är "mogen" / kapabel att ta ett beslut. (om den blir bra lr inte).
Eller rädslan för att inte kunna beskriva, så den blir som jag vill ha den.
 
Men jag hoppas,
att jag hittar en kanon bild, och att jag träffar rätt tatuerare,
som förstår mej, och som är super duktig på att "skissa" upp mitt motiv..
 
Då är det bara "modet" & "cashen" som saknas ;)
 
Fortsätter längta, drömma & hoppas
   
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0