Vaken tidigt = Hinner mycket

Vaknade på tok för tidigt idag igen!
Men vad gör man...
 
Hade hunnit med både kaffet & frukosten, till halv 7.
Så då tog jag mej en längre prommis, (fast jag hade tänkt ha VILODAG).
Det blev en sväng på drygt 1 timme.
Det är så härligt, tidigt på söndags morgonen, för det är så lugnt & tyst då.
Skön sväng, lätt jogging blev det en bit.
Hem och bada sen, skönt.
 
Så vid 9 tyckte jag att jag hade gjort de mesta som skulle göras...
Så då bestämde jag, för att åka ut till Birsta.
 
Birsta/ Ikea!
 
Börja med kaffe & bulle ;) (nyttigt & bra)
Passa på att ringa pappa, å surra lite.
Sen gjorde jag ett varv på Ikea. Mest bara för att fördriva tiden.
Det finns mycket fint, och gulligt.
Både nyttiga & onyttiga saker...
Sånt man vill ha...
Fast, man klarar sig utan...
 
En sväng i gallerian också,
köpte mej ett par thights, på Vila.
(de jag köpt förut, hade utgått, de visste inte om de skulle få hem dem igen).
Handla lite på apoteket med.
Skulle köpa "bajs-papper" på Ö&B, men de va slut :( 
(Typiskt, för de va egentligen därför jag åkte ut dit idag).
 
Jaja, men jag fick iaf fördriva tiden lite idag...
 
Nu ska jag tvätta,
(hoppas bara att min bokning av tvättid funkade, det blir spännand å se).
 
Sen blir det som vanligt, en väldigt lugn kväll.
Ha de gott, alla.
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0