Träningsvärk/värk

Såklart ÖMMAR kroppen idag!
Allt från tisdagens kånkande på väskor & matkassar,
till gårdagens "lilla" aktivitet på gymmet!
Skrämmande!!
 
Och skillnaden känns,
från "träningsvärken" & till "min vanliga värk".
 
Bröstmuskeln ömmar, av det lilla jag gjorde på gymmet igår.
Mina vader har varit ömma en längre tid. Ibland mer, ibland mindre.
Av min promenad igår, känns det mera i benen idag.
 
Men i mina händer & fingrar, där "spökar" vanliga värken...
+ allt de vanliga.
 
Jag ska lyssna på kroppen.
Men jag tänker också "prova mej fram".
Det är svårt ibland, att hitta "lagomt" / balansen, men jag gör så gott jag kan.
 
En Dag I Taget!
Lagomt è bäst
Kramiz
Good Luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0