Tidsfördriv mm

Är inte säker, men antar att jag vet varför jag vaknar så tidigt, (och sover så dåligt).
I vilket fall som helst, så blir dagarna längre, och jag hinner mer (om jag vill).....
Så därför har det blivit lite "extra" nu några dagar,
 
I morse var jag på gymmet.
Värmde upp på bandet, ca. 3 km, varav lätt jogging 1 km (räcker för knäna).
Sen körde jag ben, och mage.
Det blir lätta, lugna pass. Huvudsaken jag rör på kroppen.
 
Hem, duscha, luncha.
Tog sen bussen en tur.
Idag blev det ut till Bergsåker, en annan tripp, än de vanliga.
Jag fråga chaffören då jag klev på, om bussen gick turen runt, och tillbaka på en gång (utan stopp/rast/byte).
Och de gjorde den, chaffören svara så kul,
- Aha, du vill åka runt!
 
Ligger nu & vilar,
kroppen är trött. Inte mycket ork, lr lust...
Har tankar som mal...
Äter inte så varierat & bra...
Och på tok för mycket "dåliga saker".... (choklad mm).
En "detox" och nyttigare mat, skulle passa bra nu!
 
Ska nu slappa & njuta,
tills ikväll, då jag ska på möte.
Ha de bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0