Tidig Måndags Träning

Vaken före kl.06 i morse!
Så vid halv 7 bestämde jag mej för att åka på gymmet.
Lika bra!
 
Inte mycket folk på gymmet den tiden.
Andra gången jag är där vid 7-tiden,
ett gäng "kavaj & slips-"gubbar", är tydligen där och morgon-tränar.
Sandra brukar se dem, när hon gymmar vid 6-tiden.
 
Jag rodde 15 min, kommer drygt 2.5 km, ganska lagomt.
Sen körde jag axlar/armar, bara för att "röra runt" på kroppen lite.
Har ännu känning av nacke/bröstrygg.
Kort mage & stretch.
Jag MÅSTE verkligen börja stretcha bättre.
Det är LIKA viktigt som själva träningen, (om inte ännu viktigare, för mej, som är såå stel).
Jaja, träningen är gjord, och jag är nöjd!
Kör Hårt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0