Taktil Massage

Idag har jag testat nått nytt & SKÖNT!
 
Jag säger bara det,
- Massage SKULLE jag ha tillgång till regelbundet/ofta/mycket,
för det gör såå gott för kroppen.
 
Just den här metoden gick ut på väldigt lätt & försiktig massage/strykningar.
Allt för att få igång "må bra hormonet & få bort stressen i kroppen.
Avslappningsmusik & olja..
 
Började med massage på baksidan av kroppen.
Ben, rygg, nacke & huvud.
Det kändes skönt, tryggt & avslappnat.
 
Fick sen vända på mej...
(kände då hur "utlämnad" & "blottad" jag kände mej, speciellt över ansikte/huvud, lite obehag i magen).
(de va just de jag skulle tänka på, under behandlingen, om det var nått jag kände obehag av).
Kände också att jag var mera spänd, när jag låg på rygg. Reagera mera på ljud.
Så, framsidan var lite "känsligare" att få masserad.
Intressant.
 
Men kunde slappna av, efter en stund.
Då börja magen kurra (den gör det, när man kommit till ro).
Fortsatte njuta av behandlingen,
bröst, mage, ben, fötter & armar.
 
Jätte nöjd & skön i kroppen,
(tyvärr ont i ryggen efter, även fast jag hade kudde under mej, går inge bra att ligga på mage).
Lyckades "snarka" till också.. hihi.
Och ville absolut INTE, att det skulle ta slut <3
Tack för denna härliga stund.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0