Summerar tiden i S-svall

Dags att knyta ihop säcken och göra ett avslut!
 
Ja, nu har dagen kommit, när det är dags att gå vidare...
Min tid här, blev betydligt mycket längre, än det var tänkt!
Och vad MYCKET jag har gjort & upplevt här.
Jag har gjort mer på dessa månader, än under flera år innan.
Så på det viset, har det varit bra.
Och jag hoppas det har gett mej styrka, att komma vidare.
(för det har varit en fruktans värt JOBBIG tid).
"ge mej styrka".
 
Lite av vad jag gjort:
 
# Klippt mej (vilket jag hade funderat på länge).
# Börjat träna på gym (den möjligheten var dålig hemma).
# Testat flera olika pass (några lätta/några skit jobbiga).
# Kollat ishockey (Sandra klasskompis spelar)
# Testat Thai massage (och det gjorde fruktansvärt ONT).
# Gått en Andlig personlig utveckling (vilket var en otrolig upplevelse).
# Varit på seans (fick kontakt fr andra sidan, där jag uppmanades att "släppa taget & våga/tro").
# Varit på några healing behandlingar (shamans healing, väldigt imponerande, fann flera blockeringar).
# Testat Floating, (wow, viktlös & härligt).
# Buggkurs (vilket var kul & väldigt svettigt).
# Yoga & Meditation.
# Besökt några "Sinnesro-gudstjänster", väldigt fint & berörande.
# En dags Retreat (en jätte avkopplande dag i lugn & ro, så fridfullt & behövligt).
# Fått massage på Sandras skola (under deras utbildning, till dipl. massörer).
# Besökt Al-anon (familjegrupper för medberoende mm) Det BÄSTA jag gjort. TACK.
# Gått kurs på SBC (S-svalls behandlings center).
# Jobbat i "Stegen" i "Butterfly-gruppen". (helt fantastiskt, mycket lärorikt). TACK.
# Träffat massa nya människor, som är i liknande situationer. Där vi tillsammans jobbar för TILLFRISKNADE.
# Meditation i kyrkan (lunch-meditation).
# Besökt Södra/Norra berget.
# Varit på Birsta/Ikea (och bara flummat runt).
# Handlat & gjort av med massa pengar....  Men på BRA SAKER, FÖR MEJ!
Det är jag värd!
 
Sen har jag åkt buss,
(här har jag för 100 kr/månaden, kunnat åka hur mycket som helst!) Kanon.
 
Har varit till,
Njurunda, Kvissle, Bergsåker, Alnö, Gångviken,
och så inom stan, Nacksta-Birsta-Sidsjön-Skönsmon-Skönsberg-Granloholm-Bosvedjan-Haga.
 
Ja, så nog har jag gjort saker!
Och mycket av detta kommer jag såklart, att SAKNA.
Så det är med sorg & tårar bakom ögonlocken, som jag lämnar S-svall.
Sundsvall är en fin, luftig & öppen stad, med möjlighet till massa aktiviteter & möjligheter.
Tackar för allt jag fått uppleva här!
Carpe Diem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0