Soft-lördags kväll

Efter en super god middag,
kyckling, potatisgratäng & sallad, diskade jag.
 
Sen tog jag & Sofie en "kort" promenad.
Sofie höll på å få "sko-skav" :(
Så vi vände tillbaka.
 
Hösten gav sig tillkänna,
de blåste, (kallt), och så regna det & kändes inge skönt alls.
Brrr.
 
Å jag är super sugen på "godis",
CHOKLAD, men känner även att "lös-godis" skulle vara gott.
(jag har inte ätit "smågodis" på 1 1/2 år ungefär).
 
Undra varför jag har sånt sötsug...
Måste skärpa till mej med maten,
så att jag får i mej tillräckligt BRA mat, så jag slipper vara småsugen så ofta.
 
Jaja, det är ju lördag,
så nått gott borde jag väl få!
 
Tänker fortsätt slöa & må gott,
få se vad kvällen bjuder på!
 
Ha de gott!
Kramiz
Söt å fin ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0