Sista passet på Sports gym, S-svall

Ja, idag gjorde jag mitt sista pass här!
 
Och det kändes trist & knepigt.
Har ju varit här, i stort sett varje dag, sen i februari.
Det är några gånger ;)
 
Jag minns känslan,
jag kände mej helt bortkommen. (tur att jag hade Sandra med mej).
 
Hela anläggningen va ny för mej.
Nya maskiner, som jag knappt visste "hur" jag skulle använda.
Eller vilken "muskel-grupp" som skulle tränas i dessa alla olika maskiner...
 
Flera olika pass som jag ville testa...
Allt var nytt....
Men, jag fick "lära mej" eftersom...
Vissa saker/rörelser passade inte mej alls!
Å några var "skit enkla" ;)
 
BodyBalance,
att man kan bli såå varm & svettig, av att bara stå på mattan & göra en massa olika rörelser,
det trodde jag inte!
Men det är en härlig träning för kroppen, och min stelhet.
Så den hoppas jag kunna fortsätta med.
 
De övriga passen,
körde jag på med från början.
Men tyvärr, så blev det för tungt för min kropp,
så jag fick avsluta pass, efter pass.
 
Då började jag med cirkel-träningen ist.
Tränar inte för att få "muskler",
utan för att stärka upp min kropp, och förhoppningsvis få "mindre värk".
 
Men, det är nått "speciellt" med mej & min kropp.
För den"svarar" inte, som jag vill....
 
Så därför tänker jag,
lägga upp ett annat tränings-stuk under hösten...
Lycka Till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0