Sista natten

Jaha, nu har jag sovit sista natten i den sängen!
 
Och det gick som det brukar, okey.
Fast, jag var vaken inatt/tidig morgon, klev upp och drack kaffe & kolla TV:n.
Ganska mörkt var det ute, det var & är nu, en grå dag.
(kanske för att jag ska lämna allt det här).
 
Ja, nu ska jag röjja upp & ta och plocka ihop mina saker,
nått som jag har svårt för.
(förr var det inga problem, med packning & sånt...).
Men nu går det liksom "inte av farten", utan det krävs en del!
 
Tur jag har hela dagen på mej ;)
 
TACKAR FÖR MIN TID HÄR.
(är otroligt tacksam för att jag hade tillgång att vara här. Eftersom situationen har varit som den är).
Och trots det, så har det varit bra.
Tack!
Kramiz
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0