Sista lördagen här

Ja, nedräkningen fortsätter.....
 
Inatt har jag vaknat 2 ggr, väldigt onödigt!!
Kanske för många tankar...
 
Klev upp ganska tidigt,
Sandra sov länge ;)
 
Vi åt frukost & gjorde sen oss iordning,
åkte till Birsta.
Sandra skulle kolla/köpa löparskor.
Det blev nån timme där, blev lite affärer runt om kring,
och så Ikea.
 
Jag köpte toapapper & en vatten kokare.
Varför "krångla" till kaffet, när pulverkaffe funkar lika bra..
Gott & enkelt!
 
Sandra handla lite för att "pimpa" till hemma ;)
På vägen hem, släppte hon av mej på Yoga Studion,
jag skulle på ett yoga-pass, "Medicins Yoga".
Skönt. Avkopplande & ro för själen...
 
Till middag åt vi Tacos, gott.
(å jag äter på tok FÖR mycket, bör skärpa till mej nu!!).
Innan jag sväller ut, åt alla håll.
 
Sen har vi tillbringat kvällen tillsammans <3
med tända ljus, och lyssnat på massa bra musik.
 
Tackar för denna dag,
och hoppas på en god natt, och söta drömmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0