Sista kvällen

Ja, nu ligger jag här, på soffan & tänker, "att ikväll är det sista kvällen"!
 
Usch, vad det börjar kännas "tomt".
Avslut & avsked avlöser varandra.
 
Tänk, vad många stunder jag har legat här, på denna soffa.
Å vad denna soffa, har fått hört mycket av mej, då jag "mumlat" för mej själv...
Både bra & dåliga saker.
Tack för alla stunder!
 
Ikväll har jag mottagit distans Healing.
Oj, vad massor jag kände.
Först blev mina händer alldeles varma.
Sen började det i magen. Det är nog mycket som sitter där.
Sen fortsatte det till vä. sida av ryggen.
Vä. ljumske.
Hjärtat.
Hö. njure.
Armarna/händerna.
Huvud.
Vä. rygg
 
Det var väldigt starkt.
Tack för all energi
<3
 
Ikväll kommer det lite regn.
Det behövs nog, till moder jord.
 
Jaja, det var allt för ikväll.
Hoppas på en god sömn.
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0