Sista Butterfly-mötet

Ååååååååå, vad tråkigt!
 
Ikväll var jag på mitt "sista" steg-arbets-träff här i S-svall.
Kommer sakna detta gäng jätte mycket.
Dels för att det var helt fantastiska & underbara personer.
Goa mänskliga varelser, som precis förstår mej, även fast de har sina resor.
Men vi är ändå lika.
En gemenskap & tillit som vuxit fram emellan oss.
Och JAG, har vuxit/utvecklats & börjat "tillfriskna". Härligt.
(även om jag har långt kvar....).
 
Även om jag/vi har möjlighet till kontakt via "nätet", så blir det inte samma sak, som att ses personligen.
Men, jag är välkommen tillbaka.
Och jag är välkommen för återbesök.
Det känns skönt.
TACK.
 
Vi har hunnit jobba fram till 2:a steget & dess frågor.
Så nu får jag fortsätta själv hemma.
(eller ,förhoppningsvis komma i gång i en ny grupp).
 
De här "programmet" kommer alltid finnas vid min sida framöver,
det är användbart till de mesta....
 
Och jag kommer läsa de jag kommer över , i ämnet.
Det behövs.
(ingen kunskap är för tung att bära).
 
Så jag vill tacka framför allt Titti,
som bjöd in mej till det här.
Och till resten av gänget.
KRAM TILL ER ALLA
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0