Sightseeing med buss nr:4:a

Har man busskort, så ska det utnyttjas!!
Idag passade jag på att ta en tur med buss 4:a.
Navet - Granlo - Navet - Skönsmon - Navet.
Inte mycket att se, men nu har jag gjort den turen iaf.
 
Undra vad buss- chaffören tänker.
Den ena jag åkte med, han trodde jag skulle börja köra buss.
Så det var därför jag åkte med, för att kolla vägen ;)
- Nä sa jag, jag bara kollar läget ;)
 
Gjorde mej en sväng på bibblan idag.
Fixade lånekort & lånade ett par böcker.
Tur att det är gratis.
Allt annat är såå dyrt!!
Blä.
 
Ikväll var jag på ett Al-anon möte,
med gänget på Rörgatan.
5 st var vi.
Delade om 8:de steget...
 
Tur SINNESROBÖNEN finns,
användbar till allt...
 
Ha en underbar fortsatt dag
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0