SHAMANSK HEALING

  Att ta emot energierna!
Idag testade jag nått nytt.
Och det var en resa, vill jag lova..
 
Som jag brukar, så kände jag en massa.
Men nått jag aldrig känt tidigare, var hur KALL jag blev, uppifrån & ner (började nästan frysa, brr).
Det beror på att energierna ändrar på sig, och det kändes.
Sen blev jag kall i näsan, (nästan som om att andas in minusgrader), och hur det "öppnade upp" och blev mer vidgad, i näsan.
Och det var väldigt jobbigt ett tag, kändes nästan som om jag ville avbryta, så tungt var det.
 
Först fick jag stå mot väggen, och hon "läste" av mej, för att se om hon såg nått.
Jag hade väldigt tung/tjock mörk energi som "stannade upp allt", (stagnera). I stort sett hela kroppen.
Men jag hade även, på vä. sida fr. axeln, & uppåt/utåt ett ljus.... Med sol, blå himmel & en fågel...
Sen såg hon på min hö. sida av ryggen, strax under revbenen nån blockering, som även fortsatte ner i benen.
Och även mitt emellan skulderbladen, fanns en blockering. 
 
Så de mest tydliga var,
höger sida av ryggen, under revbenen och mitt i ryggen, mellan skulderbladen där det i stort sett var stopp.
 
Därefter fick jag välja en sten,
som var "shamanens" medicin-verktyg, hon använde även en skallra.
 
Jag fick hålla i stenen, känna in i min kropp, vad jag vill "hela",
blåsa ut det tre gånger, till stenen..
 
Sen fick jag lägga mej på britsen, och hon gjorde en avkänning över mina chakran, om vart stenen skulle ligga.
Och det blev på 2:a chakrat.
Därefter började själva behandlingen...
 
Hon satt bakom mej, vid huvudändan, med händerna i min nacke, bytte grepp mellan två ställen, under behl.
Jag skulle andas lugnt först, för att komma i lugn..
Sen skulle jag andas in genom näsan, och ut genom munnen. Hon andades ut med mej.
 
Och det var här & nu, det började hända..
Pirr, värme, kyla, svajj, spiralform, tryck över bröstet, tennisbollen i ryggen, ömma äggstockar, huvudvärk, tydligt flöde genom kroppen.
Mot slutet kom det in massor med ljusa energier mot mitt huvud. Baktill, fr. sidorna & även i mot ögonen.
(ja, det är här & nu, man skulle haft en inspelning, för jag kommer inte ihåg allt, nu iaf).
Men helt fantastiskt var det.
 
Som avslut fick jag ligga kvar en stund & känna in, hur det kändes.
Därefter stå upp & känna..
 
De mesta "lätta & försvann", med utandningen. 
Det som fanns kvar längst, var den hårde tennisbollen i ryggen,
men mot slutet mjuknade den... Skönt.
När jag fick sätta mej i stolen & berätta hur jag kände då,
- så kände jag en enorm lättnad.
Jag kände mej liten, lätt, nyfiken, glad, t.o.m. så att tårarna ville komma, av lyckorus.
Ja, det var en positiv härlig känsla. Så vill jag känna... <3
 
Ja, det va en fantastisk upplevelse & resa.
Kommer göra de jag kan,
för att få bort den "tröga" energie jag har, som stannar upp de flöde som ska flöda...
 
Tack <3
     
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0