Shamansk Healing 1

Med öppet sinne, och nyfikenhet tog jag emot denna healing
 
Vi började med att prata lite.
Sen gjorde hon en "spegling" (= läste av mej), för att se hur det såg ut just idag.
Likt förra gången, så var det ryggen & bröstryggen som visade på "lagrade" energier.
Som gör så att flödet inte kan röra sig fritt.
 
Jag fick välja en sten nu också.
Känna in, vad jag vill "hela", och blåsa in de tre gånger.
 
Behandling,
Hon läste av med "pendeln" vart hon skulle placera stenen.
Denna gång blev det över "hjärt-chakrat".
Därefter fick jag lägga mej på mage, de var baksidan som skulle få sitt denna gång.
 
Kristalliserad extraktion, gjorde hon på mej.
En behl för helande av smärta & stelhet i kroppen.
Kompakta lagrade känslor som gör att kroppen känns tung.
Spänningar och stress i kroppen.
Spänd andning.
Blockeringar från tidigare liv.
 
Kände mycket nu också.
Mest imponerad av denna "kyla" som sveper över mej, när energierna kommer i rörelse.
Kände också en klar känsla av hur kylan var på olika ställen.
Blev lätt, svävande och fylld med ljus.
Mäktigt.
 
Hur jag ska ta till mej detta i vardagen,
stanna upp, vara närvarande, känna in, tänka på hur bra & skönt jag mår i känslan.
Må Bra I Känslan <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0