Så var det fredag igen!

Och inte vilken fredag som helst,
utan JOEL-FREDAG/HELG, fast jag ska inte dit!
Jag stannar i S-svall.
Men hoppas det blir en bra Joelhelg, för de som ska dit.
 
Jag kör på som vanligt.
Ner på gymmet.
Värmde upp i roddmaskinen, för 3:e dagen nu, kändes lite i ryggen.
Kör 15 min, kommer lite drygt 2500 m. De får duga!
Lyfte & drog lite för axlar/armar/rygg, sen lite ben.
Som igår ungefär.
Men jag är nöjd, av att bara köra igenom kroppen.
 
Dusch, lunch.
(åt tonfisk, keso & bönor idag, inte så där super gott, men de fick duga. Nyttigt iaf!).
 
Jo, måste ju skriva om, vad jag fick höra av en "fyllkärring" idag.
Jag hade sett en fin blomma i en häck nere på stan, (i parken, där alla fyllisar sitter).
Och när jag är på väg dit, så finns två sidor av denna häck. På den ena sidan står en "fullgubbe" å pinkar, så jag gick till andra sidan.
För att inte kliva sönder blommorna i rabatten, så tog jag ETT steg in mot häcken, och de andra benet ute på gången.
Så visst, jag stod i en väldigt fin "posè", framåt lutad (för att komma nära blomman å ta kort).
Då kommer den där j*****a fyllkärringen, och säger till mej,
- Vad står du där för, med "sexig" röv, å putar!!
Artig som man är, så sa jag,
- att jag inte ville kliva sönder blommorna. Men på samma gång, kände jag hur JÄVLA förbannad jag blev.
Och speciellt, då hon upprepa samma sak om min "röv", utan att äns höra vad jag sa.
Men så kom jag på, "ingen ide att prova prata med "en sån där", i det tillståndet hon va.
Så jag tog ett djupt andetag, och bara titta på henne, sen gick jag.
Fast, jag hade lite svårt att släppa tanken på hur hon va, och vad hon sagt.
Och jag kände riktigt hur irriterad jag var. Hade faktiskt lust att "slåna på käften"!
Undra varför jag reagera så!!
Men, på sånt där, ska man absolut INTE lägga någon energi.
Så jag tar min "sexiga häck", och glömmer det där!
Haha
 
Have A Nice Day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0