Prova På Yoga

Ibland ska man ha tur!
Å det tycker jag att jag har nu....
 
Hitta en annons i veckan om "Prova På Yoga" - GRATIS.
Så jag gjorde en anmälan, och gick dit i morse.
Och jag fick en plats! (lr flera stycken, då jag hade anmält mej till ALLA 3 passen idag).
Tur jag har då!
 
Det var Kundalini-yoga idag.
De mesta hade jag provat innan, men det var skönt & härligt att vara med iaf.
Vi gick igenom,
- andningen
- olika sitt positioner (och en liggandes)
- hur man håller fingrar
- mantran
- kropps-lås ("rot"/"navel"/"nacke")
- solhälsningen
- rygg flex & vridningar
- fick lyssna på "Gongen"
- + en massa rörelser mm
och meditationer.
 
Varje pass (jag var med på 3 st), höll på i 1 1/2 timme.
Så jag har yogat i 4 1/2 timme idag.
Härligt.
TACK för allt idag
 NAMASTE <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0