Promenerat

Idag har jag verkligen promenerat!!
Vädret var såå otroligt varmt & skönt, så jag tänkte, "ut ska jag idag"!
Så då fick det bli prommis...
 
Först gick jag elljusspåret genom skogen, bort till Sidsjön.
Och runt där ett varv.
Satte mej vid badstället en stund, och njöt av solen & värmen. Härligt.
Ganska mycket folk där, som bada & sola.
Skönt.
(kolla klockan då jag kom hem,
blev lite brydd, för det hade inte tagit mer är 1 timme & 40 min, effektiv tid).
 
Dusch, sen lunch.
Bytte om, sen tog jag bussen ner på stan, Navet.
 
Sen blev det dags för prommis nr:2.
Denna gång, uppför Norra Berget.
Tog trappen.
Har inte gått där förut, så de va en ny upplevelse.
Fint, bra trapp & säkert bra "rump-träning", haha.
Gick bra nerför också.
 
Kändes skönt att göra denna tripp.
Och toppen väder hela dagen.
Tog mej en fika där uppe, på ett ställe. Kaffe & glass.
De è ju lördag ;)
 
Så idag,
har jag iaf motionerat!
    Härligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0