Pinsamt lr?

Jag låg ute på gräsmattan och solade (endast iförd bikini) och läste.
Lugnt & skönt...
 
Så hör jag någon komma och stannar till bredvid mej,
jag kikar upp, och där står en kille (storlek "större", typ 100 kg +).
 
Han säger nått "typ",
- Jaha, å du ligger & mår gott i solen..
 
Jag svarar nått..
 
Han säger,
- du ser ut å fått fin färg..
 
Jag säger nått..
 
Så frågar han,
- Vad läser du..
 
Jag tittar på bokens "titel" och svarar,
ÄLSKA DIN KROPP SOM DEN ÄR!!
(då kände jag att de här blev lite pinsamt) Haha..
 
Vi sa några ord till, om bokens innehåll, sen gick han.
 
Jag tycker boken är bra,
Att Älska Sin Kropp Som Den Är,
bör vi alla lära oss.
Vi ska vara nöjda med det vi har,
se till att vårda & ta hand om oss på bästa sätt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0