Nya Tag

Måndag, 5/8-2013,
 
Måndagar brukar vara en "vanlig" dag att starta/börja nått nytt,
så även denna måndag...
 
Skrivit upp en massa saker jag ska ta itur med idag.
Ringa, kolla, checka mm mm.
 
Känns oftast trögt att börja,
men bara jag sätter igång, känns det bättre.
Sen, om allt inte blir som jag tänkt, så beror det inte alltid på mej.
Utan det kan varde "de andra", (de jag söker/det jag ska ha svar på/vad andra ska göra/ta reda på mm).
Så även denna gång.... Jag ringde, "nån" skulle ringa tillbaka. Men de gjorde de inte!!
 
Jaja, de kommer flera dagar (fast, bäst är ju, när saker blir gjorda/klara/färdiga).
Såklart!
 
Känner mej iaf NÖJD med det jag hann & gjorde idag.
Fortsätter imorgon
 Lycka Till
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0