Nedräkningen har börjat

Ja, 1 månad kom att bli, ca: 7 månader!!
Och nu är det bara 1 vecka kvar....
Sen så,
lämnar jag Sundsvall, för den här gången.
 
Och jag kan lugnt påstå, att det känns vemodigt.
För under den tid jag har varit här, så har jag hunnit göra såå mycket.
Det har varit jätte bra.
Även om det har varit lika jobbigt, (om inte mer, eftersom situationen är som den är!).
 
Fast, i livet händer saker hela tiden.
Både sånt som är bra, och sånt som är mindre bra.
Och allt är en lärorik resa........
Utmaningar!
 
Ja, och igår kom Sandra tillbaka.
Skolan har börjat, och hon ska "kämpa på" med sista året.
 
Så nu har vi 1 vecka tillsammans.
Det ska nog gå bra, (förhoppningsvis).
 
Å nedräkningen har också startat,
inför min "flytt & nya boende" i stan.
Har fått tag på Akelius idag, och fått reda på vad som gäller att hyra i andra hand.
En stor skillnad, mot för att stå som 1:a hands kontrakts hyrare.
 
Så nu ska jag ta kontakt med de, (som jag ska hyra av),
och komma överrens, om ALLT som ska gälla.
 
Hoppas allt kommer gå bra!!
Men, med RÄTT inställning, ska det väl inte vara nått problem.
 
Jag "ber", om att allt ska gå bra.
Tack.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0