Möte ikväll igen

Sån himla tur att de finns, dessa möten!
Att bara sitta där och smälta in, lyssna & dela.
Det ger så mycket.
 
Ikväll kom en ny tjej, (tänk vad många nya som kommit, bara under den tid jag varit här).
Så vi läste & delade om 1:a steget.
 
Att lyssna till andras berättelse, är helt makalöst. Så mycket "sjukt/tok" det finns....
Vad vi som "medberoende" / "möjliggörare" mm kan göra, utan att vi från början inser VAD vi håller på med.
Och tillslut, "tappar vi oftast bort oss",
sen kommer vi förhoppningsvis till insikt.
 
För min del, kan jag bara säga att mycket har hänt ,under dessa 6 månader.
Jag är så otroligt glad, att jag hitta hit.
Det var meningen....
 
Så för min tillfrisknad,
är det dags att börja ta hand om MEJ själv.
Lyssna inåt, på vad jag behöver, vill ha.
Det kommer bli en lång resa. 
Jag kommer finna styrka & glädje på vägen.
Ser med nyfikenhet fram mot framtiden.
 
Den enda jag kan förändra, ÄR MEJ SJÄLV.
LYCKA TILL!
    
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0