KAOS

Ja, egentligen ÄR det kaos!
 
Men, ingen som vet. Ingen som ser. Ingen som anar. Ingen som säger nått. Ingen som frågar.
Utan det bara är...
 
Katastrof?
- Nä, men nog är det nått alltid!!
 
Fast, det är inte så konstigt.
Jag har nu "bott i en resväska" drygt 6 månader.
Visserligen, på samma ställe mest hela tiden.
(men även flackat runt).
Men ändå!
Tanken av att inte veta.
PINSAMT. JOBBIGT.
 
Jag tror, att jag har "stängt av"!
Blir för jobbigt att tänka, när jag inte vet.
"Tro" är ingen mening heller.
För det är bara "nuet" som gäller...
Och just nu, vet jag inget!
 
Att det inte är som det brukar,
ja de märks!
 
(men på samma gång, känns det skönt, att jag "släppt på så mycket", inte tar så allvarligt på situationen, utan kan ta det ganska lugnt, ta det som de kommer).
 
Det syns "här hemma", att de är annorlunda.
Det är inte "mitt gamla vanliga". Haha...
 
Om nån av "mina närmsta" skulle se (eftersom de vet, hur jag brukar ha de),
skulle de nog undra...
Kan bara säga, - Att de är lite rörigt här & där...
 
Men det är lugnt! Det funkar.
Och jag känner mej tillfreds.... Huvudsaken det!
 
Det här blev ett "rörigt" inlägg,
- fast, det är ju precis så det är, just nu.
Så de så!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0