I´m back - Ö-sund!

I går (fredag d. 30/8), kom jag åter till Östersund!
 
För att stanna!!
 
Ska tillbringa helgen hos Sofie & Niklas.
Trevligt.
Länge sedan vi sågs, och inte har det varit ofta, de senaste halv året.
Få se, om det blir mera nu ;)
Hoppas det.
 
Ja, här är allt som vanligt.
Katterna ser ut att må gott.
Mina blommor lever ;)
Och "gäst-rummet" finns kvar, så jag har ett eget rum, med en skön säng.
Härligt.
 
Var ganska trött igår, så det blev tidig kväll.
(tror kl. va ca 22).
Uppe vid 6, fixa kaffe, kolla lite TV,
kröp sen tillbaka, och somna om.
Skönt.
 
Uppe igen runt 9,
härligt med sovmorgon...
 
Efter frukost tog jag & Sofie en prommis.
Härligt & skönt, en mysig sväng i skogen.
 
Vi hade planer på bilbingo i Häggenås,
men en "ajaj" mage, gjorde så vi stod över.
 
Kolla på en film med Sofie,
den var faktisk bra, (en svensk).
 
Sen tog jag en prommis bort till Jysk,
kolla lite bara...
Finns en del, jag skulle vilja ha.
 
Nu ligger jag och slappar.
Har varit tvungen att "koppla upp mej" på "hemma Wi-Fi här, då bägge mina,
är förbrukade!!!   (både i mobilen & min bärbara).
Fattar INTE varför.
(ingen mening att fundera, fattar inget iaf).
Kommer väl "ny surf-tid" i morgon, då det är den 1:a.
Hoppas jag!
 
Nu börjar det lukta GOTT,
Sofie & Niklas håller på att "kocka", mumma ;)
Undra vad de blir ;)
 
Ha en fortsatt trevlig & bra helg,
det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0