Fullmåne

Inatt/idag är det fullmåne!!
Och påverkad, ja det blir jag.....
 
Igår hände det så mycket, så jag hade svårt att somna.
Och när jag väl somnat, så vaknade jag onödigt tidigt.
 
Så jag var på gymmet kl.07, imorse!!
Lika bra, å göra ifrån sej.
Ska ju hinna städa också, innan lunch.
 
Städa, ja huvva...........
Inte går det "som en dans" inte!!
Men det är iaf gjort.
 
MEDITATION
Äntligen startade den upp igen, efter sommar-uppe-hållet.
Det är så fint, att sitta där i kyrkan, tillsammans med de andra, och meditera.
Ibland kommer känslorna, så tårarna rinner...
Och nästa gång, kommer andra känslor.
Alla är välkomna.
 
Al-anon-möte,
Ett litet möte idag, vi var bara 5 st.
Läste ur "8:e steget", att gottgöra....
Vi pratade också om, hur det är VI SJÄLVA, som avgör,
HUR vi ska reagera på det som händer omkring oss.
Det är inte vad "nån" gör ,som är "saken", utan HUR jag upplever den.
Så det är väldigt dumt, att göra sig själv till ett offer.
Det är ju bara jag som lider.
Och jag ska inte"ta det personligt".
Det är onödigt dumt!!
 
Ja, OJ vad mycket det finns att tänka på....
Och vad mycket jag börjar uppmärksamma hos mej själv!
Massor att jobba med.
En massa utmaningar!
Gud vad bra det ska bli.
ÄLSKA DEJ SJÄLV!
(PS/ allt handlar inte om fullmånen, men det hör ihop, iaf. /DS).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0