FLOATING

Idag har jag testat nått nytt igen!
 
Viktlös har jag legat 1 timme i jätte -saltvatten och bara svävat omkring.
En super härlig & annorlunda känsla.
 
Jag har inga problem med att krypa in i denna "låda",
stänga locket och ligga där i tystnaden & mörkret.
 
Från början och en stund mot slutet, fick jag lyssna på lite skön avslappningsmusik.
Men där i mellan, var det tyst.
 
Såklart ville jag "testa" lite grann.
Så jag böjde & sträckte på kroppen i massa olika ställningar.
Det kändes faktiskt som om jag var mer rörlig, där i vattnet.
 
Nått som jag blev jätte impad av var,
att jag hade armarna under huvudet som stöd, för nacken. (jag hade lite svårt att finna en avslappnad & skönt läge för nacken).
Och det gick bra.
I vanliga fall, får jag jätte ont i axlarna & armarna om jag har de i det läget.
Smärtan i ryggen försvann.... Medans jag flöt omkring.
 
En fantastisk härlig upplevelse.
Hoppas det blir fler gånger. Då jag förhoppningsvis finner "total" avslappnad.
Tack för detta härliga bad.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0