Energier från igår

I morse då jag vaknade (lite för tidigt), tänkte jag, "att idag blir det en bra dag"!
Bästa att försöka tänka & säga det, direkt från morgonen, så (kanske) det blir så!
 
Hann med en tidig kaffe & frukost, innan jag drog till gymmet.
Lika bra å köra på, så är det gjort.
 
Idag testade jag "rodd-maskinen" (har gjort det nån gång tidigare),
det blev ca. 15 min, ungefär 2547 km, uppvärmning!
Bra gjort. (det känns lite i ryggen, så jag får ta det försiktigt).
 
Sen körde jag igenom kroppen, (förutom ben).
Axlar - biceps - triceps- rygg - mage
å så lätt stretch.
Skönt då det är klart.
 
Hem, duscha, handla & luncha.
Därefter åkte jag ner på stan, tog 1:ans buss & åkte med ut till Alnö t.o.r..
Så nu har jag sett det också.
 
Kungen kommer på besök till stan/torget idag.
Men de får han göra utan mej, - inget som intresserar.
Fast, jag har inget emot kungen, bara inget intresse.
Jag vilar hellre, inför kvällens möte.
 
Tackar för allt hittills idag,
känns som om det är en bra dag!
Jag bad ju om det imorse ;)
Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0