En Dag Full Av Händelser

Vaken tidigt idag också!
Solen skiner och det känns som om det kommer bli en bra dag.
 
Var nere på gymmet strax efter kl.9!
Idag värmde jag upp på bandet, 3 ,5 km blev det.
Gick 1 km, jogga sen i 2 km (speed 6, + 10), ner varvning ca 500 m. 
"Flåset" okey, knäna "så där", (fast, bättre än sist!).
 
Körde lite axlar & rygg, sen ben.
Å så, mage/stretch.
Ett bra & skönt pass.
Tack för det...
 
Efter lunch, tog jag bussen ut till Birsta/Ikea.
Kolla Rusta, Clas Ohlson, en sväng på Birsta/gallerian (men jag är nästan "allergisk" mot att kolla kläder, så himla ointresserad. Det finns mycket fint, men inte min "stil". Jag har svårt för "finare/uppklädda" kläder.
Det blev iaf några trosor.
 
Å så Ikea.
Där kan jag gå omkring och titta iaf.
Mycket som är fint.
Fast, lika mycket saker som är så "onödigt mycket"!!
Det blev en hel del ljus och sånt.... "krimskrams" ;)
En lampa.
Å nån badrums matta/handduk.
Och toapapper, de va de jag skulle ha!
+ blomjord.
 
Tur jag har tränat, så jag kunde bära hem "allt"!
 
En avkopplande kopp kaffe,
innan det var dags för kvällens butterfly-möte.
 
Ikväll var vi bara fyra.
Jobbade med 2:a steget.
Del 2 av Kaj Pollak, får vi se nästa gång.
Och idag blev det extra låååångt möte. (mycket pratsamma var vi, om allt).
Vi höll på till nästan halv 11!!
 
Med såå mycket som hänt idag,
ska jag nu prova varva ner, och njuta av den vackra måne som skiner.
Fullmåne <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0