Kvällens Butterfly

Måste bara säga,
- att jag mår så mycket bättre, efter en träff genom detta.
 
Ikväll var vi "bara" tre stycken.
Det var helt okey. Vi hann så mycket mera då.
Gjorde klart 1:a steget & dess frågor.
 
Vi har hållit på ett bra tag.
Men som jag sa, - man ska inte stressa sig igenom det här.
Man måste få ta det i sin egen takt.
Och ibland finns så mycket att säga, om svaret på frågan.
 
Och att ge oss tid, att få dela i lugn & ro, betyder mycket.
 
När vi var klara med steget, ställde Titti mej frågan,
som 1:a steget handlar om,
 
"Har du accepterat, att du är maktlös" ?
 
Ja, jag har insett det.
Och börjar acceptera det.
Jag har en helt annan syn på allt nu, mot för då jag steg in i programmet i februari.
Och jag Tackar, för allt de gett mej.
 
Vägen har varit krokig och svår...
Och fortfarande är den inte utstakad.
 
Men nu,
har jag fått en del "verktyg" att använda mej av,
& det tänker jag ta vara på.
En Dag I Taget / Lev & låt leva <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0