Bra eller dåligt Beslut!

Såklart gjorde jag RÄTT och ett BRA beslut!
Speciellt, om jag ska lyssna på min kropp.
 
Om jag ska tänka på ekonomin & den sociala biten,
ja, då kanske jag skulle gjort annorlunda.
 
Men, nu har jag gjort mitt val, och det känns bra.
 
Vad jag har gjort ?
Jo, jag har tackat NEJ till ett jobb. (blev tillfrågad, utan att jag sökt).
Jag hade fått jobb (ganska säkert) f.r.o.m. okt, som "personlig assistent".
 
Ett sådant jobb, kan vara både "toppen", lr helt j'****a SKIT!
Det beror på vad, / "vem" man får...
 
I de här fallet,
så kanske det har varit bra.
Eller inte.
 
Mitt beslut grundar sig på:
 
# Att lyssna på MIN kropp
# Att ta det lugnt i mitt "tillfrisknande"
# Att låta mej själv "landa" i allt de nya som kommer nu...
# Att inte "vara så duktig" jämt (jag behöver inte prestera hela tiden)
# Att känna efter i lugn & ro
# Att låta mej själv börja "må bra", utan att börja "agera".. på en gång
 
Börjar jag må bra, och bli stark, och värken lindras,
så ska jag "stanna där" & "ta vara på det",
innan jag skyndar vidare.
Va Rädd om Dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0