3:e Shamanska Healingen

Idag sista behandlingen av 3.
Och det blev en I Ching- behl.
En mång-tusen-årig lära, från Kina. (häxeri).
 
Där jag ställde en fråga, som jag ville ha svar & hjälp med,
och med hjälp av "speciella mynt", som jag kastade.
Så läsa Tatjana av dem, (räkna) och gjorde ett diagram.
Och med hjälp av diagrammet, Så hade boken svaret....
(svårt att beskriva).
 
Fast, jag förstod budskapet.
Det var mycket som stämde in på mej.
Så det är för mej, att börja,
"Lyssna inåt".
Jag Har Svaren Själv!
Vara Ödmjuk mot mej själv.
 
Fick sen min behandling av healing.
Idag var det 2:a / 7:e chakrat som behövde stenen.
Och till stenen, bad jag Om att släppa kontrollen.
 
Dagens healing, var olik de andra två.
Jag kände inte den kyla jag känt tidigare.
Och på slutet var den mycket kraftigare.
Och efteråt, hade jag en helt annan känsla i kroppen.
Intressant. Spännande.
Tack!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0