2:a Shamanska Healingen

Ännu en behandling.
Vi gjorde som förra gången. Prata en stund. Om hur jag kände. Vad jag ville få ut av dagens behandling. Sen gjorde hon en ny spegling, för att se hur min kropp var idag.
Förutom de jag hade tidigare, såg hon en blockad i vä. armbåge. Som var väldigt påtaglig.
Och flera stagnationer spridda över kroppen, men inte lika stora som i ryggen & bröstryggen.
Så, hon ville börja med armbågen, för att se vad de va...
Jag fick välja sten, känna innåt, hitta det jag vill "hela", och blåsa in de i stenen (3 ggr).
Genom avläsning med pendeln, så skulle stenen ligga på solarplexus & hjärtchakrat.
Börja med framsidan, oj vad de känns. Helt fantastiskt.
Därefter baksidan, känner mycket där också. Sen framsidan igen, och jag får andas UT det jag vill bli av med.
Oj, vad det kändes, och hur ont de gjorde, på vissa ställen.
Och kylan var där idag med. Den tycker jag är speciell.
 
Efter behandlingen, kände jag mej så himla LUGN & tillfreds.
Så mjuk...
Och svävande...
I den känslan vill jag stanna.
Härligt. Skönt.
TACK.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0