Tåg Resa

(har inte sovit så bra inatt heller).
Fick kaffe på sängen i morse.
Alltid trevligt, mysigt & gott.
Bengan jobbar, (full fart som vanligt). (borde/behöver haft några dagar/månader ledigt).
Jag slappar, och laddar för "hem-färd".
 
Tåget går kl.11.
(känner lite oro, innan jag sitter där jag ska, på tåget, Vet ju aldrig om jag kommer rätt!!).
Såklart var min plats BAKLÄNGES!!
Hatar det! Kan INTE sitta så.
Så jag hittade en annan plats, i RÄTT RIKTNING! (hade turen att kunna sitta där hela vägen till S-svall).
 
Väl framme,
var det bara att promenera hela vägen upp till Nacksta.
(benen kändes ganska möra). Tur solen sken & det var varmt & fint väder.
 
Handlade på vägen.
Vill ha det gjort. Så jag slipper det sen.
 
Äntligen "hemma"!!
Å så skönt.
Packa upp. (OJ, vilken oreda jag får till. Tur man är själv).
Kan inte fatta, hur det kan bli så här........
 
Gjorde en smarrig omelett,
ska försöka äta lite bättre nu. Mindre mackor.
 
Och sist men inte minst, denna dag,
Dax för Kvällens Tränings Pass.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0