Skönt & bra tränings-pass

Härligt att ha tillgång till en cykel.
Går som en dans, att ta mej ner till gymmet, & fort går det!
Och "friheten" sen då. Slipper stressa för att hinna med bussen efter passen, skönt.
 
Idag gick jag 4 km på gåbandet.
Vill prova jogga, men är för "feg" p.g.a. knäna. Men jag ska prova...
Sen körde jag ca. 30 min styrka - armar idag.
Och så ett pass BodyBalance.
 .
Vissa rörelser går jätte bra, medans andra är svårare.
Och "dagsformen" gör ju sitt.
 
Cykla hem igen,
duscha & kvällsfika.
Mysigt & gott.
Bara slappat framför TV.
 
Jag började känna en konstig lukt,
typ brandrök.
Gick å kolla trapphuset, men där luktade det inget.
Gick då ut på balkongen, såg inget, men kände röken.
Tyckte det kändes OBEHAGLIGT,
så jag ringde faktiskt 112, för att höra ifall de hade hört nått.
De ville att jag skulle återkomma OM jag kände/såg nått annat.
Hoppas det är lugnt!
Har ingen lust att bli väckt av nån brand inatt!
 
Tänker nu iaf gå & lägga mej,
Tackar för denna dag, och känner mej nöjd/stolt över vad jag gjort idag.
Hoppas på en lugn & god sömn,
och en Bra dag imorgon & framöver...
Natti
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0